FAQ - Často kladené dotazy

 

Doprava

 

Doprava - doba doručení, platba: 

1. Rychlost odeslání objednávky
.
Záleží na skladové dostupnosti
 
1. Pokud je zboží SKLADEM:
Objednávku odesíláme buď v den objednání podle výběru dopravce nebo následující pracovní den
Informace o rozhodné době odeslání dle dopravce níže v "Rozhodná doba pro odeslání ve stejný den"
 
2. Pokud je zboží NA OBJEDNÁNÍ - stav "Není skladem - Objednáváme u výrobce - dostupnost do 2-5 prac. dnů" :
Objednávku odesíláme až po naskladnění zboží od výrobce nebo dodavatele. Doba odesílání je tedy o cca 2-5 pracovních dnů prodloužena.
Objednávku zasíláme vždy jako kompletní - tedy až po naskladnění všech produktů "na objednání"
.
2. Rozhodná doba pro odeslání v den objednání
.
Zda bude objednávka odeslána v den objednání* záleží na výběru dopravce a platby
 
Aby byla objednávka odeslána v den objednání*, musí také být veškeré produkty z objednávky "skladem"
Také objednávka musí být do této doby uhrazená nebo být na "dobírku"
 
zasilkovna 1. Zásilkovna:
Rozhodná doba pro přijetí objednávky je 10:00 *.
Objednávky přijaté po této hodině jsou odeslány následující pracovní den
 
českaposta 2. Česká pošta:
Rozhodná doba pro přijetí objednávky je 11:00 *.
Objednávky přijaté po této hodině jsou odeslány následující pracovní den
 
gls 3. GLS:
Rozhodná doba pro přijetí objednávky je 14:00 *.
Objednávky přijaté po této hodině jsou odeslány následující pracovní den
 
*V pondělí nebo v dny, kdy probíhají velké slevové akce, může dojít ke zpoždění odeslání z důvodu velkého množství objednávek. Rychlost odeslání je tedy orientační, není pevně daná.
.
3. Ceny dopravy dle dopravců
.
Česká republika
 
a) Zásilkovna - Z-point - výdejní místa - 79Kč.   Při objednávce nad 2000 Kč ZDARMA
pouze pro balíky do 4,5kg nebo dané velikosti
 
b) GLS
Domů - 96 - 119 Kč podle velikosti a váhy, přesná cena se zobrazí v košíku. Při objednávce nad 2000 Kč ZDARMA
ParcelShop - 79 Kč. Při objednávce nad 2000 Kč ZDARMA
 
c) Česká pošta
Balík do ruky - 120Kč. Při objednávce nad 3500 Kč ZDARMA
Balík na poštu - 105Kč. Při objednávce nad 3500 Kč ZDARMA
Balík do Balíkovny - 70Kč. Při objednávce nad 2000 Kč ZDARMA
 
c) Osobní odběr - sklad Praha 4 Kunratice
Osobní odběr je ZDARMA.
Osobní odběr je možný až u objednávek nad 150Kč.
Lze platit pouze převodem předem nebo online kartou
 
Vyzvedávání zásilek z e-shopu možné v době: ÚT 9:30 - 14:30, ČT 9:30 - 14:30. V pozdějších odpoledních hodinách pouze po telefonické domluvě.
 
 
Slovensko
 
a) Zásilkovna - Z-point - výdejní místa - 3,6 - 5,4  EUR  podle velikosti, přesná cena se zobrazí v košíku. Nad 120 EUR zdarma
Pouze pro malé zásilky do 5kg.
 
b) GLS - dopravní společnost - 6,6 - 10  EUR  podle velikosti, přesná cena se zobrazí v košíku.
.
4. Způsoby platby
.
1. Platba kartou:
Platba probíhá po vytvoření objednávky. Po vytvoření objednávky budete přeměrováni na platební bránu. Na základě uhrazení je objednávka předána na přípravu a expedici.
Je možné platit také pomocí Google pay nebo Apple pay
Tento způsob platby je zdarma - 0 Kč
 
2. Platba převodem:
Po vytvoření objednávky jsou zaslány údaje pro platbu. Platební údaje jsou také na závěrečné stránce po vytvoření objednávky.
Pro zjednodušení platby přes mobilní aplikaci je možné údaje načíst rychle pomocí QR kódu.
Na základě uhrazení je objednávka předána na přípravu a expedici.
Tento způsob platby je zdarma - 0 Kč
 
3.Dobírka:
Po vytvoření objednávky je objednávka předána na přípravu a expedici a následně odeslána.
Úhrada probíhá při převzetí balíku od dopravce.
Možné je objednávku hradit hotově nebo kartou.
Tento způsob platby zpoplatněn - 49 Kč
V případě objednávek do Z-boxu je možné objednávku hradit pouze kartou!
.
5. Příprava balíčku a balení
.
Příprava:
1. Objednávka je nejprve předána na přípravu - zde se položky kompletují podle objednávky.
2. Po kompletaci je objednávka předána na expedici, kde probíhá hlavní kontrola a také zabalení malých a velkých částí do obalového materiálu
3. Následně je takto připravená objednávka předána na balení, kde se vybere vhodný obal na odeslání a objednávka se zabalí, a opatří vytištěným štítkem dopravce.
4. Nakonec je objednávka předána svozu daného dopravce.
Všechny tyto kroky probíhají pod kamerami pro případnou kontrolu, pokud je ze strany zákazníka zaslána reklamace na chybějící nebo poškozené, zaměněné zboží.
 
Balení:
Objednávky se snažíme balit vždy co nejúsporněji s použitím co nejmenšího množství výplňkového materiálu.
Na balení používáme primárně obalový materiál, který již máme z originálních (velkého) balení například přízí.
Pokud je objednávka odeslána v krabici, primárně používáme krabice již jednou nebo vícekrát použité - proto Vám balíček může přijít například v krabici od vína, skákadla, pánve apod.
.

 
 
osobniodberDatový zdroj 5

 

Osobní odběr:  

1. Kdy si mohu objednávku vyzvednout?
.
Objednávka se připravuje k vyzvednutí na základě uhrazení. Po uhrazení objednávky je zaslán e-mail informující o přijetí platby. Následně ve skladu dojde k přípravě objednávky.
 
Jakmile je objednávka připravena k vyzvednutí, je zaslán e-mail s informacemi pro vyzvednutí.
 
Vyzvedávací hodiny naleznete v e-mailu a také na našich stránkách ZDE. Na stránkách si prosísm vždy zkontrolujte aktuální vyzvedávací hodiny.
 
Objednávku si prosím vyzvedněte nejpozději do 14 kalendářních dnů
 
K vyzvednutí je potřeba:
a) Jméno, na které byla objednávka vytvořena
b) Číslo objednávky
.
2. Mohu si vybrat a nakoupit přímo ve skladu?
.
Bohužel, nákup ve skladu není možný
 
Pokud máte o nějaké zboží zájem, vytvořte prosím objednávku přímo přes e-shop
 
Pokud si nejste jistí například odstínem příze, je možné odstín při vyzvednutí zkontrolovat a případně vyměnit - jako příklad - váháte mezi lila přízí Camilla 8050 a 8051 - objednáte odstín 8050. Po zkontrolování zjistíte, že by Vám lépe vyhovoval druhý 8051 - je tedy možné tento jeden odstín přímo na místě vyměnit.
Možnost výměny se nevztahuje na metráž a zboží upravené na přání. Také je možné takto na místě vyměnit maximálně 2-3 odstíny - více je již nutné řešit jako vratku.
.


 
 
sadyDatový zdroj 6

 

Informace k sadám a návodům:

Obsahuje sada psaný návod?
.
Sada psaný návod neobsahuje. Obsahuje pouze rozpis .
Rozpis je návod, jak nastříhat jednotlivé díly.
Díly se následně skládají a sestavují dle VIDEOnávodu na blogu. Odkaz na blogový článek s VIDEOnávodem je u každé sady - vždy první věta s proklikem přes "ZDE"
.
Mohu rozpis získat i bez zakoupení sady?
.
Tato možnost je pouze u návodů, které to mají uvedeno přímo v popisu na blogu - pokud je povolena tato možnost, je uvedena pod popisem sady na blogu. Získání rozpisu je pak podmíněno nákup určitého materiálu.
Po splnění dané podmínky je možné získat daný rozpis.
.
Příklad:
Pokud je například jako podmínka zakoupení jednoho klubka příze Twist - tato podmínka může být u několika návodů.
Pro získání jednoho rozpisu (k jednomu návodu) stačí jedno klubko, pro získání dvou rozpisů (ke dvěma různým návodům) je nutné zakoupit dvě klubka - splnění podmínky = jeden rozpis
 
Pokud u sady podmínka není, je tento rozpis možné získat pouze zakoupením sady
.


 
 

 

Reklamace a vratka:

Reklamace
.
Pokud si přejete zboží reklamovat - z důvodu vady, prosím postupujte dle našich obchodních podmínek - vyplňte formulář pro reklamaci a kontaktujte nás na e-mail chatmove@move-material.cz
 
Do e-mail přiložte prosím fotografii
 
Další kroky reklamace a případné informace pro zaslání zboží, pak řešíme přímo e-mailem.
.
Vratka
.
V souladu se obchodním zákoníkem České republiky máte možnost zboží vrátit - do 14 dnů ode dne převzetí zásilky - bez udání důvodu.

Zboží nesmí být poškozené, musí být v původním obalu bez známek opotřebení nebo používání.

Vrácení zboží se nedá uplatnit na metráž - materiál, který byl naměřen (látky, stuhy, kůže, prýmky sutašky....). Tuto informaci máme uvedenou v našich obchodních podmínkách (Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy).

.

Zboží zabalte a zašlete s přiloženým formulářem na adresu :

MoVe materiál - sklad Němcová

Vídeňská 619/142 (obchodní areál)

148 00 Praha 4 Kunratice

.
Po odeslání nám na e-mail chatmove@move-material.cz zašlete číslo odeslaného balíku, číslo objednávky a seznam zboží, které vracíte.
.
Formulář pro reklamaci a vratku ke stažení ZDE
x
.
Další dotaz k reklamaci nebo vratce?
.

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

.